S800 je Hondin model sportskog automobila. Predstavljen je na Salonu automobila u Tokiju 1965. godine. Honda S800 mijenja uspješnu Hondu S600. Kako mu crvena zona na brojaču okretaja počinje tek na 9.500 okretaja u minuti, jedan je od sportskih automobila s najvišim brojem okretaja. Hondini S800 direktni suparnici su bili Austin-Healey Sprite, MG Midget, Triumph Spitfire i Fiat 850 Spider.
Kao i S600, S800 bio je dostupan kao coupe ili roadster verzija i nastavlja se na naprednu tehnologiju svojih prethodnika. Redni četverocilindrični motor od 791 cm3 imao je snagu od 70 KS (52 kW) pri 8000 o/min, čime je ovaj Hondin model prvi serijski model koji je prekoračio brzinu od 160 km/h, i sve to uz nisku potrošnju od 6,7 L/100 km. U travnju 1967. automobil se opisuje kao najbrži serijski jednolitreni automobil na svijetu zahvaljujući motoru sa jako visokim maksimalnim brojem okretaja (do 10.000 min-1) i iskustvu proizvođača u proizvodnji snažnih motora za motocikle relativno male zapremine.
Rani primjeri nastavili su koristiti specifični lančani pogon i neovisni ovjes straga. Tako su proizvedena 752 roadstera i 242 coupéa. Nakon toga Honda je prešla na klasični stražnji pogon. Ukupno 604 roadstera i 69 coupea napravljena su s ovom postavom prije nego što su naprijed disk kočnice zamijenile bubnjeve.
U veljači 1968. predstavljen je S800M (aka S800Mk2) s vanjskim gabaritnim svjetlima, dvokružnim sistemom kočnica i sigurnosnim staklima. Ove promjene napravljene su za američko tržište, ali automobil tamo nikada nije službeno izvezen. Proizvodnja je završila u svibnju 1970. godine s 11.536 proizvedenih S800. Od tada, Honda nije proizvodila S roadster gotovo trideset godina sve do predstavljanja S2000 za model 2000.godine.
Proizvođač: Honda
Proizvodnja: 1966–1970
Razred: sportski automobil
Roadster s 2 vrata
Coupe s 2 vrata
Motor: 791 cm3, četiri cilindra, redni,
benzinski
Mjenjač: ručni, četiri stupnja prijenosa
Duljina: 3335 mm
Širina: 1400 mm
Visina: 1215 mm
Međuosovinski razmak: 2000 mm
Težina: 780 kg
Prethodnik: Honda S600
Nasljednik: Honda S2000